close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צימרים בצפון עם בריכה פרטית

מערכת שורשו אלול, תשפ26/08/2020

מחפשים חופשה בצימר? כל שעליכם לעשות זה רק לבחור את התאריך והצימר שנראה לכם הכי, אבל הכי מפנק

תגיות:

אירוח בצימרים הוא הרבה יותר מנופש, הוא חבילה שלמה של הנאה ורוגע שיכולה לקבל אופי משפחתי, רומנטי ואפילו חברתי. לא משנה עם מי אתם נופשים, צימרים בצפון עם בריכה פרטית תמיד יצליחו להסב הנאה רבה לכל אחד. מובן שגם כאשר יוצאים לחופשה בבית מלון, אותם אלמנטים באים לידי ביטוי אך לעולם לא בהשוואה לצימר בו מקבלים האורחים חוויה ייחודית, אישית יותר ומפנקת הרבה יותר.

כיצד צימרים בצפון עם בריכה פרטית משדרגים את החופשה?

כעת נשאלת השאלה, איך אפשר לשדרג בכמה רמות את החופשה? ישנן תשובות רבות לכך; עיצוב מרשים, ארוחת בוקר מגוונת,

אבל הדובדבן שבקצפת הוא כנראה צימרים בצפון עם בריכה פרטית שנמצאת במרחק צעד אחד מהבקתה שלכם, ומשרתת אך ורק אתכם:

  • משנה לחלוטין את האווירה – אי אפשר להתכחש לאווירה שהבריכה מעניקה. הרי לא בכדי ברגע שאנו מגיעים לבית מלון הדבר הראשון שנעשה יהיה להחליף בגדים ולקפוץ למים. כך, כשאתם מגיעים לצימר עם בריכה ברגע אחד כל האווירה משתנה. יש הבדל עצום בין צימר מעוצב, מפנק ככל שיהיה, לבין צימר עם בריכה והדבר מורגש בכל פעם מחדש.
  • כבר לא משעמם – בדרך כלל מגיעים לצימרים בסופו של יום מלא בפעילות וטיולים בצפון, בשעות אחר הצהריים. בין המנוחה וארוחת הערב ייתכן שכן יתחשק לכם להירגע דווקא בבריכה, ואם יש אחת כזו – למה לא לנצל אותה?!
  • ההורים יכולים להירגע – במידה ומדובר בצימר למשפחה, הרי שזו הזדמנות לאפשר לעצמכם להירגע בזמן שהילדים מבלים להם בבריכה שתספק להם שעות ארוכות של משחק, פעילות והנאה. כשמדובר בבריכה פרטית בחצר הצימר, תוכלו לתצפת על הילדים בכל זמן ולהיות מודעים אליהם ולמעשיהם.
  • גם בשביל הרומנטיקה – ארוחה טובה על שפת הבריכה, שחייה לילית משותפת וצפייה בנוף המרהיב בשקיעה; צימרים בצפון עם בריכה פרטית יוכלו לשדרג גם את החופשה הזוגית הרומנטית שלכם, ולהפוך אותה לקיטצ'ית אפילו יותר! וחוץ מזה, יש לכם אופציה לצאת לשחייה בבריכה משלכם ללא כל הפרעות והיתקלות באורחים אחרים – מה יותר טוב מזה?

מוכנים? היכון, הכן, נפוש!

כעת אתם יודעים עד כמה היתרונות של צימרים בצפון עם בריכה פרטית מתאימים הן לזוגות והן למשפחות, ובעצם לכל אדם שזקוק לחופשה. אצל עדנ'ס בוטיק - צימרים יוקרתיים בחד נס זה ממש לא ייגמר בבריכה; כל אחת מחמשת הבקתות שבמתחם מציעות חוויה ייחודית ושונה, עם קווים עיצוביים ומרהיבים בכל אחת מהן, ארוחות מגוונות וטעימות שאחריהן תהיו לגמרי מוכנים לצאת לטייל בסביבה.

כל שעליכם לעשות זה רק לבחור את התאריך והצימר שנראה לכם הכי, אבל הכי מפנק, ליצור קשר ולסגור את החופשה הבאה שלכם. כי ביננו, לגמרי הגיע הזמן לקחת הפסקה מהכל.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה